USB Flash Diskin Küçülmesi sorunu ve HP USB Disk Storage Format Tool

Geçenlerde şöyle enteresan bir olay yaşadım. Sizlerinde başına gelebileceği için paylaşmak istiyorum.

14 GB 'lık USB diskimi "hdd regenerator" isimli USB'den çalışan bir program için boot USB yapıp kullandım. İşim bittikten sonra USB diskin 1GB da düştüğünü gördüm.

Windows'un "Yönetimsel Araçlar" başlığı altındaki "Sabit disk bölümleri oluştur ve biçimlendir" bölümü ile düzeltebileceğim den emin bir şekilde bu bölüme geldim. Burada hardiski Windows altında parçalara bölmek, boyutlarını ayarlamak ve formatlamak mümkün çünkü. Ama enteresan bir şekilde USB Flash Diskimin kullanılmayan 13GB lık bölümünü gördüğü halde burayı biçimlendirmedi ve diğer 1 GB lık bölümle birleştiremedi.

Ozaman aşağıda resmide görülen HP USB Disk Storage Format Tool isimli programı kullandım. Bu çokküçük, ücretsiz ama yetenekli program sayesinde birkaç saniyede USB Flash Diskimi formatlayarak tekrar 14 GB lık kapasiteye getirdim.

İndirme Linki: http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/HP-USB-Disk-Storage-Format-Tool.shtml

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekran Mavileşmesi, Yeşillenmesi Renk Bozukluğu Sorunu

Kaydedilmemiş Word Dosyasını Kurtarma

MS Word-İki Yarım Satır Nasıl Tek Satır Yapılır, Birleştirilir?