Shockwave Flash Has Crashed Sorunu Nasıl Çözülür? ( RESİMLİ ANLATIM )

Google Chrome kullanan hemen hemen herkes bu sorunla karşılaşıyor. Sizler için kesin çözümü anlatalım dedik. “ Shockwave Flash Has Crashed Sorunu Nasıl Çözülür ? “

Arkadaşlar öncelikle Shockwave Flash Has Crashed sorunun temel sebebi herhangi bir virüs değildir bunu belirtelim. Sebebi bir güncelleme hatasıdır.Kullanıcıyla alakalı bir durum değildir.

Peki nasıl çözüyoruz Shockwave Flash Has Crashed sorununu?

Sırasıyla şu adımları izleyin.

1- Google chrome menüsünden ayarlar kısmına girin.

2- Açılan sayfada en alttan “Gelişmiş Ayarları Göster” yazısına tıklayın.

3- “Gizlilik” başlığı altındaki “İçerik ayarları” butonuna tıklayın.



shockwave flash has crashed hatasi en basit cozumu

4-”Eklentiler” başlığı altındaki  ”Eklentileri ayrı ayrı devre dışı bırak… ” yazısına tıklayın.


5- Açılan sayfada sağ üst köşedeki “Ayrıntılar ” yazısına tıklayın.



6- “Flash (2 files) - Sürüm” başlığı altında 2 tane “Shockwave Flash” yüklü durumda olacaktır. bunlardan herhangi birini “Devre dışı bırak” yazısına tıklayarak kaldırın.  

İşte bu kadar. artık böyle bir sorunla karşılaşmazsınız.


Yeni Resimler Eklendi

Yorumlar

  1. eyvallah kardeşim yaptım bakalım olacakmı olursa helal olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuz çözülmüştür umarım.

      Sil
    2. teşşekkürler kardeşim

      Sil
    3. merhabalar lütfen bana da yardımcı olun 2 tane file gözükmüyor detaylara da giriyorum orda da tek file gözükyor bu konudda yardımcı olurmıusunuz

      Sil
    4. Merhaba Göker Bey;
      Shockwave Flash Has Crashed hatasının birçok nedeni var.
      Bunlardan en sık rastlanılanı çift dosya olması.
      Eğer sizde tek bir dosya varsa sorununuzun çözümü bu değildir maalesef.

      Sil
  2. teşekkürler sorun çözüldü.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler böyle insanlar iyi ki var yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efendim, iyi ki sizin gibi güzel yorumlarını esirgemeyen insanlar var.

      Sil
  4. Teşekkürler.
    Çok can sıkıcı bir sorun sayenizde düzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok can sıkıcı bir şeydi gerçekten, sevindim kurtulduğunuza.

      Sil
  5. Böyle adamları görünce mutlu oluyorum, yardımsever insanlar. Çok teşekkürler halloldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim. Kendi karşılaştığım sorunların çözümünü blogumda yayınlıyorum. Bunlar gerçekten çözümü zor bulunan konular oluyor. İnsanların sorunlarının çözümüne katkıda bulunmak çok güzel.

      Sil
    2. Eyvallah kardeşim yaptım şimdi inş olmuştur saolasın

      Sil
  6. abode shockwave playır var onu devre dışı bıraktım olmuyo

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler kardeş, bi ara 2 tane yok diye yorum atacaktım ama sonradan karıştırdım orayı biraz, ayrıntılara girdim ordan hallettim, baktım siz zaten burda yazmışsınız XS sakarlık işte, tekrar teşekkürler artık gönül rahatlığı ile oyun oynayabileceğim
    :)

    YanıtlaSil
  8. teskurler seafıght adlı oyunda hata verıyordu duzeldı ısıme yaradı

    YanıtlaSil
  9. ben her yolu denedim genede açılmıyor bendede ilk başta 2 files yazıyordu birini devredıı bıraktım ama genede olmadı onun üzerine hepsini silip baştan yukledim gene olmadı

    YanıtlaSil
  10. SORUN ÇÖZÜLDÜ :
    Gençler İkitane olup olmadığını görmek için hemen SAĞ TARAFA
    AYRINTILAR tıklayın ozaman görünüyor hemen yok demeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sorun çözülüyor. Biraz dikket etmek yeterli

      Sil
  11. olmuyor y yok ayarlar diye bir yer giriyom chrome yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes bulduğuna göre sizde bulabilirsiniz eminim. Crom'da ayarlar; pencerenin kapatma "X" işaretinin hemen altındaki yatay üç çizgi işaretine tıkladığınızda çıkan menüdedir.

      Sil
  12. çok teşekkürler mideme bir yumru oturmuştu onu çözdün

    YanıtlaSil
  13. saol bilgilendirme için böyle hataların çözümünü paylaşmak iyi olur

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  15. bu yolu nasıl biliyorsunuz ama helal olsun.

    YanıtlaSil
  16. Allah razı olsun emeğine sağlık normale döndü sonunda.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  18. Sorun çözüldü çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. 1 tane gözükenler yukarıda sağda ayrıntılar var oraya tıklayıp dogru seyı bulabılırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru. Ayrıntılardan bulunabilir.

      Sil
  20. işe yaradı çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. ok. Siz cromu silip tekrar kurmadıkça bir daha tekrarlamayacaktır.

      Sil
  22. Benim yandex fakat aynı şeyi yaptım dediklerinizi düzelmiyor ya

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkürler öncelikle ama çok reklam çıkmaya başladı karşıma

    YanıtlaSil
  24. Bende de 2 tane gözüküyor ve gösterdiğiniz şekilde 1 tanesini devre dışı bıraktım fakat sorun hala sürmekte. Bir dizi/film keyfim vardı onlarda gitti şimdi. Umarım formata gerek kalmadan sorunu çözmeyi başarırım.

    YanıtlaSil
  25. Çok çok teşekkürler süper şimdiye kadar ne denediysem düzeltememiştik.Şu an herşey yolunda gözüküyor......

    YanıtlaSil
  26. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. bende bitane var ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyice kontrol ediniz. Eğer gerçekten bir ane ise sorununuzun kaynağı farklıdır.

      Sil
  28. deve dışı bırakınca facebookta videolar açılmıyor onu nasıl halledebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ferhat Bey;

      Eğer iki tane ise, birini devre dışı bıraktığınızda bahsettiğiniz fonksiyon bozulmamalı. Diğerini devre dışı bırakmayı deneyiniz.

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. Merhaba Emre Bey;

      İyice kontrol ediniz. Eğer gerçekten bir tane ise sorununuzun kaynağı farklıdır.

      Sil
  30. çok arayıp çözememiştim. teşekkürler erunay.

    YanıtlaSil
  31. Takıldığım konuya yazınızdan güzal bir açıklama geldi hocam :) Paylaşım İçin teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. Ayrıntılar'a bastığımda yine de 1 tane görünüyor. sorun nerede olabilir?

    YanıtlaSil
  33. Erunay bende de aynı sıkıntı var sizin yayınladığınız yöntemi denedim hatta başka yollarda denedim olmadı.Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  34. kardeş valla eline sağlıkta benimki yandex ya chrome yüklenmiyo yapamadım :S ama yinede çoğu kardeşimiz emeğine sağlık çalıştı demiş evet aynen emeğine sağlık inşallah yapamayanlar gelirde bu konudan yardım alırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Malesef bu hatanın tek bir nedeni olmadığı için, çözümü içinde tek bir metod yok. Ben kendi başıma gelen hatanın çözümünü buldum ve paylaştım. Bir çok kişiye de bu yol çözüm oldu. Bu sorun bir şekilde iki farklı versiyon Flash'ın kurulmasından kaynaklanıyor. Ancak başka nedenlerden kaynaklı "Shockwave Flash Has Crashed Sorunu" çözümünü bende bilmiyorum.

      Sil
  35. gerçekten başarılı bir site olmuş başarılarınızın devamını dileriz

    YanıtlaSil
  36. Hocam Bende 2 Files yazmıyor 1 tane gözüküyor onu da devre dışı bırakınca işlem yapamıyorum bi bilgin varmı.

    YanıtlaSil
  37. Bence şu anda burada çok güzel bir yazı paylaştınız. Bu web sitesinin sahibine gerçekten müteşekkirim.Paylaşım için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  38. benim sorunum hala devam ediyor

    YanıtlaSil
  39. yandex d iabi ama oldu sağ ol

    YanıtlaSil
  40. şimdi bende tek yüklü tane degil bu yüzden kapatınca oyun oynayamıyorum.. ne yazıkki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir tane görünüyorsa sorununuz farklıdır. Onuda kapatırsanız chrome üzerinde flash çalıştıramazsınız maalesef.

      Sil
  41. Bir TV kanalında canlı yayın izlemek istiyorum, Google Chrome üzerinden, ama "shockwave player isn't responding" uyarısı veriyor. Tavsiyenize uyup devre dışı bıraktığımda ise "oynatılacak video bulunamıyor" uyarısı çıkmaya başladı.
    Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanın kaynağı birdenfazla shockwave olmasından kaynaklanmıyor sanırım. Dolayısıyla çözümü de burda anlatılan şekilde değildir maalesef.

      Sil
    2. Hatanın kaynağı birdenfazla shockwave olmasından kaynaklanmıyor sanırım. Dolayısıyla çözümü de burda anlatılan şekilde değildir maalesef.

      Sil
  42. Her şeyi yaptım ama benim oyunun adobe flash player çalışmasına istiyor yani etkin olması gerek ama çalıştırdığımda hat veriyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer birden fazla varsa yukarıda anlatıldığı gibi birini kaldırın. Birtane varsa olmaz.

      Sil
  43. Dediklerinizi yaptım ama zaten iki tan eyok da yined eolmuyor.Sildim yükleidm olmadı.Ayarlar menusünde izin verde de yaptım olmadı.Format atmaya kadar gideceğim artık bir türlü çözülmüyor

    YanıtlaSil
  44. Benim kuzenim bu blogu tavsiye etmişti. Böyle ayrıntılı bilgiler sunduğunuz için teşekkür ederim. Güzel ve tamamlayıcı bir makale olmuş.
    Bence şu anda burada çok güzel bir yazı paylaştınız. Bu web sitesinin sahibine gerçekten müteşekkirim.Paylaşım için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekran Mavileşmesi, Yeşillenmesi Renk Bozukluğu Sorunu

Kaydedilmemiş Word Dosyasını Kurtarma

MS Word-İki Yarım Satır Nasıl Tek Satır Yapılır, Birleştirilir?